Компанія «ТРАНСВОСТОК» в соціальних мережах
RU UA
marcopololine
Главная » Послуги » Залізничні перевезення

Перевезення вантажів залізницею

Залізничні перевезення

ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ЗАЛІЗНИЦЕЮ

Залізничний вид перевезення залишається найбільш рентабельним, безпечним і надійним сухопутним засобом транспортування на великі відстані, який не залежить від атмосферних факторів зовнішнього середовища.

Даний вид доставки відрізняється від інших можливістю перевозити широку номенклатуру, доставкою й відправленням за принципом «door-to-door» (від дверей до дверей) за рахунок під’їзних шляхів до підприємств. Часто є незамінним у мультимодальних перевезеннях.

Зростаюча кількість пропонованих міжнародними залізницями послуг з урахуванням змін у потребах споживачів, різноманітність рухомого складу дозволяє перевозити майже необмежену кількість будь-якого виду вантажу та негабаритних вантажів.

Спеціалісти «ТРАНСВОСТОК», спираючись на багаторічний досвід співпраці  у даному виді перевезень пропонують:

  • планування оптимальних маршрутів залізничним транспортом;
  • індивідуальні схеми транспортування вантажів залізничним транспортом;
  • консультації з приводу специфіки залізничних перевезень і тарифів;
  • доставку вантажу від станції відправлення до станції прибуття автотранспортом;
  • розробку варіантів мультимодальної перевезення вантажів.


Детальну інформацію щодо вартості і особливостей послуг перевезення вантажів залізницею, можна отримати у наших спеціалістів за телефоном +38 (044) 481-41-1... (багатоканальний) або через форму запита на нашому сайті.



Наші можливості дозволяють організувати транспортування вантажів будь-якої складності будь-яким видом транспорту, включаючи кілька різних видів транспорту. Департамент по обслуговуванню Клієнтів спільно із фахівцями авто, авіа, залізничного департаментів, по морським перевезенням розроблять і запропонують Вам вигідний і зручний маршрут для перевезення вантажів будь-якої складності.




Найчастіше залізничний вид перевезень використовується у випадках, коли вантаж слідує на дуже далекі відстані, партія вантажу має вагу в кілька тонн, при транспортуванні негабаритних чи надважких або крихких вантажів, які неможливо доставити автотранспортом або у випадках, коли вантажовласники мають власні під'їзні шляхи для залізничних вагонів.


Важливим фактором в залізничних перевезеннях є наявність або відсутність таких під'їзних шляхів.

Різноманітність рухомого складу, що є на сьогодняшній день, дозволяє перевозити практично будь-який вид вантажу.


ОСНОВНИМИ ТИПАМИ ЗАЛІЗНИЧНИХ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ Є:

  • криті вагони,
  • напіввагони,
  • платформи, 
  • цистерни,
  • ізотермічні вагони,
  • вагони - думпкари (вагони - самоскиди).

У свою чергу кожен тип вагона має кілька різновидів, які відрізняються між собою технічними характеристиками (за вантажопідйомністю, способом вивантаження, власній вазі, довжині і т.д.) залежно від виду вантажу, для якого вони призначені.

КРИТІ ВАГОНИ.

Універсальні призначені взагалом для транспортування генеральних вантажів,  деяких сипких, тих, що потребують захисту від атмосферних опадів.

У спеціальних критих вагонах транспортують живих тварин, свійську птицю,  рулонний папір, легкові автомобілі та таке інше.

Мають бічній тип вивантаження.



НАПІВВАГОНИ - вагони без даху.

Вони є найбільш підходящими для сипучих вантажів, які не схильні до впливу  погодних умов. Додатково дозволяють механізувати процес завантаження / розвантаження.

Бувають з бічними дверима, бортові, на базі платформ, з буферами, з люками в підлозі (для насипних).


Хопер - один з різновидів напіввагона. Бувають 2-х типів: відкритого та закритого.  Являють собою бункерний, саморозвантажувальний вагон. Торцеві стінки хопера  мають нахил 41 -60 градусів для вивантаження самопливом.

 Закриті хопери мають вантажно-розвантажувальні люки на даху і в підлозі.  Можливе вивантаження як на міжрейковий простір, так і на сторону від залізничного  полотна за допомогою стиснутого повітря. Використовують при перевезенні  зернових культур, борошна, цементу, котрі нестійкі до атмосферних опадів.

У відкритих хоперах перевозять гарячий рудний концентрат (агломерат), окатиші, вугілля - сипучі вантажі, які не чутливі до дії несприятливих погодних умов.




ПЛАТФОРМИ бувають універсальні, фітингові (для контейнерів),  платформи для перевезення лісу, пиломатеріалів зі спеціальною внутрішньою  конструкцією, що запобігає зміщенню вантажу.

Зручні для перевезення негабаритних вантажів, довгомірних виробів, спеціальної техніки, автомобілів, контейнерів, а також насипних вантажів, що не вимагають захисту від опадів.

Платформи бувають різної довжини, вантажопідйомності. По конструкції  розрізняють бортові, без бортові, гальмівні, не гальмівні, для перевезення негабаритних вантажів.



ВАГОНИ-ЦИСТЕРНИ призначені для перевезення рідин (нафтопродукти, олії, різні хімічні речовини тощо), скрапленого газу. Також в такого типу вагонах перевозять борошно, цемент.



ІЗОТЕРМІЧНІ вагони класифікують на вагони - термоси, рефрижераторні, вагони - льодовики.

Вагони - термоси в своїй конструкції мають додаткову теплоізоляційну обшивку, за рахунок якої підтримується необхідна температура вантажу під час перевезення вантажів залізничним транспортом.

Рефрижераторні розділяються на 3 класи в залежності від підтримуваної всередині вагона температури: клас А - 12 - 0 градусів за Цельсієм, клас В - від 12 до -10º С, клас С від 12 до - 20º С. Охолодження відбувається за рахунок загальної або індивідуальної в кожному вагоні холодильної установки.

Вагони - льодовики відрізняються способом охолодження порожнього вагона, яке  досягається за допомогою будь-якого джерела холоду: сухий лід, природний лід з додаванням або без додавання солі, зріджений газ або будь-який інший засіб  охолодження, відмінний від холодильної установки.

Також має 3 класи, які присвоюються в залежності від температури всередині вагона: клас А - не вище 7 º С, клас В - мінус 10 ºС, клас С - мінус 20º С.
Така температура у вагоні може підтримуватися при температурі навколишнього середовища до + 30 градусів за Цельсієм.




ВАГОНИ-ДУМПКАРИ - автоматизовані вагони - самоскиди. Сконструйовані таким чином, що при розвантаженні автоматично нахиляється вагон і перекидається  борт.

Думпкари призначені для транспортування та автоматизованого вивантаження сипучих матеріалів, таких як щебінь, пісок, грунт, вугілля, руди і т.д.

Після розвантаження кузов повертається у вихідне положення під впливом власної ваги або примусово за допомогою пневмоциліндрів.



Отримайте Безкоштовну Консультацію щодо підбору типу вагона для Вашого вантажу, умов доставки, супроводження та оформлення у спеціалістів "ТРАНСВОСТОК" за телефоном +38 (044) 481-41-...(багатоканальний) або он-лайн через форму запита на сайті.

Додатково Ви можете скористатись послугою замовлення зворотного дзвінка "ЗАДАТИ ПИТАННЯ" і з Вами обов'язково зв'яжеться наш спеціаліст у найкоротший термін.

З повним переліком послуг з експедирування міжнародних вантажів, які надає транспортно-логістичний оператор "ТРАНСВОСТОК" Ви можете ознайомитись на сторінці сайту "Послуги з перевезення міжнародних вантажів".

Сертифікат ISO
НОВИНИ
Домовленості між Україною і Саудівською Аравією про спільний розвиток вантажоперевезень

Домовленості між Україною і Саудівською Аравією про спільний розвиток вантажоперевезень

На засіданні Міжурядової українсько-саудівської комісії з торговельно-економічного співробітництва, що пройшла 5-6 квітня в Ер-Ріяді (Саудівська Аравія), сторони домовилися і далі розвивати вантажоперевезення між країнами.
Презентація інноваційного електрокара від Tesla

Презентація інноваційного електрокара від Tesla

Як було озвучено головою ради директорів компанії Tesla, Ілоном Маском, щодо довгострокової стратегії розвитку, в цьому році відбудеться презентація електричної вантажівки, яка, імовірно, матиме назву Model T.